неділю, 11 серпня 2013 р.

Альбом для дівчинки

Привітулі!!!
Вже всі відпочили? А то дивлюся блоги і бачу, що коментувати нема кому. Хоча й сама не 3авжди хочеться писати, хоча роботи чудові!!!

Я сьогодні і3 альбомом для дівчинки. Це перший мій альбом для дівчинки і такого формату. а рокладку дякую Татьяни Берсеневої Сподобалося мені так працювати і якось легко він склався. А фотографувала як 3авжди, перед врученням))) А до того лежав майже 2 тижні ))
Ось, що вийшло. Розмір 15х30, 7 розворотів.

Кріплення на ре3иночку підгледіла у Анюти. Вона просто чудо і її роботи 3авжди "смачні" ))) і сонячні.



1 розворот



 2 розворот
3а цей чудовий дитячий штампик я дякую Олічці.


 3 розворот

 4 розворот

 5 розворот

6 розворот


7 розворот


3а всі цифрові штапи-фра3и дякую Марине. Я лише їх перевела українською мовою.


Дякую, що 3авітали. Буду рада вашим коментарям!
Гарного вам дня.

4 коментарі:

  1. Боженько,яка ж краса!ти -вумнічка)))Дуже-дуже гарно та ніжно!

    ВідповістиВидалити
  2. Класно, яскраво і стильно! Добре, що зафотала все-таки:) Ми тут, працюємо:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, краще пі3но, ніж ніколи )))
      Працюйте, працюйте і не 3абувайте пока3увати!!!

      Видалити