пʼятницю, 10 січня 2014 р.

Спільні проекти 2014р

Привіт!
Знову я тут )))
Вирішила написати про спільні проекти 2014 року в одному пості.
Лише початок року, а я вже хочу приймати участь 3 СП у 3 блогах. )))) Я ДОВГО думала, вагалася... і вирішила, що треба!!! Бо сама я цього не зроблю!!!

І так, перший СП з Танею Fleur "Я ♥ Многослойно". 




Тут я не ДУМАЛА )))), а відразу сказала собі "Ура". Мрію про її курси, але для мене це матерільно складно ((( і тому я відразу вирішила приєднуватися до СП. І після посту Тані про матеріали відправилася на шопінг ))) папір уже чекає початку!!!!

А ці проекти уже заставили подумати. Бо як то кажуть: "І хочеться , і колеться..." ))) Чекала, що у нас , в Україні , хтось візьметься за проект Project Life але...уви ((( І от Інна мені підказала де саме розпочинаються СП Project Life на просторах російських блогів!!!
Буду пробувати працювати з двома )))
 Творческая мастерская Мемуарис

И блог магазинчика Совушки Славия
В одному і другому дуже корисна і цікава інформація про Project Life. Багато дізналася нового. І сподіваюся, що в цьому році мені вдасця закінчити цей проект. Планую робити 1-2 розвороти на місяць, залежно від цікавих подій) + можливо скрапсторінки ))). Думаю, що нема потреби робити кожен тиждень, як про перший рік Дмитрика. А от другий я так і не закінчила. У блог виставила лише перший розворот, ще кілька лежать готові, а ще більша куча фоток чекають свого часу ))) Може зроблю паралельно і його )))

Ось мої спільні проекти))). Дуже хочеть об я їх звершила!!! 
Є ще парочка СП, які мені подобаються, але це точно буде БАГАТЕНЬКО ))) Можливо пізнше )) Бо Танін це ж не надовго )))

Гарного вам настрою.
Приєднуйтеся!!!

5 коментарів:

  1. Вітаю з такими рішеннями! Теж дуже хочу до Тані, але боюсь, що ще не готова... )))

    ВідповістиВидалити
  2. Маріочко, не вагайся! Це саме те, щоб перевірити свою готовність! Оцінок там виставляти не будуть, а практика чудова!!! Так я думаю )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чекатиму на твої враження! ;) І, можливо, наступні курси - мої! ))

      Видалити
  3. Молодець! Гарний скрапстарт! Я також думаю про курси, але не впевнена ще на 100% чи це саме те, що допоможе мені розібрати свої скрап плани:))) Дякую, що надихнула мене на пошуки СП Project life!

    ВідповістиВидалити