вівторок, 7 січня 2014 р.

Христос Народився! Чоловіча листівка.


Зичу гарних свят,веселих коляд.
Запашної куті та чарочки на столі.
Будьте здорові,багаті та з Богом у хаті!

Хай Ангел Господній різдвяної ночі
Вашу світлицю сяйвом осяє,
З неба дарунки щиро складає:
Віру у серця, вічність у душу,
Мудрість в скроні, статку в долоні!
Веселих свят, смачної куті, 
дзвінкої коляди і ніякої біди!
Христос Рождається!

Свій скраповий рік я розпочала із листівки, чоловічої ))) Це перша у мене така робота. Давно хотіла її спробувати зробити. Зроблена за мотивами Агнешки.
Мені ще далеко до її таланту ((( 
Ось, що у мене вийшло!



 
З цією листівкою хочу прийняти участь у завданні від блогу Арт-кладовая 

 Надеюсь, моя работа подходит под правила блога ))))

Дякую, що завітали! 
Гарного святкування! веселих свят!

4 коментарі: